Czy wyroby mleczne bez tluszczu sa tansze?

Czy wyroby mleczne bez tluszczu sa tansze?

poziomy laktozy są znacznie wyższe w mleko i odtłuszczone mleko niż sery i jogurty. Laktoza jest często związane z zespołem jelita drażliwego.

3.Fructose – cukier w owocach i miodzie. Jest również stosowany jako słodzik w niektórych napojów bezalkoholowych, napojów owocowych i przetworzonej żywności. Fruktoza jest również uważane za ważny czynnik przyczyniający się do jelita drażliwego dla wielu ludzi.

4.Sorbitol – cukier występuje naturalnie w owocach, w tym jabłek, gruszek, brzoskwiń, śliwek i, a także jest wykorzystywany jako sztuczny słodzik w wielu dietetycznych środków spożywczych i bezcukrowych gum i cukierków.

5.Starches – większość skrobie, w tym ziemniaki, kukurydza, ryż, chleb, makaron i wszelkich produktów wykonanych z mąki produkować gaz, ponieważ są one rozkładane w jelicie grubym.

6.Wheat – w szczególności w pszenicy wydaje się, że głównym źródłem wzdęcia i gazu. Większość osób uważa, że ??jeśli wyeliminuje mąki pszennej i produktów, ich wzdęcia prawie zawsze poprawia.

7.Soluble włókno – włókno tego typu łatwo rozpuszcza się w wodzie i ma miękką, żelową tekstury w jelitach. Można go znaleźć w otrębach owsianych, fasoli, grochu i większości owoców.

8.Insoluble włókna – w tym rodzaju włókna nie rozpuszcza się w wodzie i przechodzi niezmieniony przez jelita, a w związku z tym wytwarza mniej gazu niż rozpuszczalnego błonnika. Okaże się w otrębach pszennych i większości skórek owocowych i warzywnych.

9.Legumes często powodują wzdęcie i gazu ze względu na ich złożoność skrobi i białka. Moczenia i gotowania roślin strączkowych oraz pomaga zmniejszyć wzdęcia.

Uwaga: Informacje zawarte w tym artykule nie ma na celu zastąpić osobistej relacji z wykwalifikowanego lekarza opieki zdrowotnej ani nie jest przeznaczony jako porady lekarskiej.

Artykuł napisany przez:

Author: jupikwzywa.pl

Share This Post On